gizem-cbn Çok normal bence. İki gebeliğimde de hiç tansiyon sıkıntısı genel anlamda yaşamadım. Ama ilkinde de 35.haftadan sonra 13/8di benim genel olarak. Şuan 36+4 haftalık hamileyim şimdi de 2 haftadır falan 13/8 çıkıyor düşüyor. Doktorum gayet normal son haftalar zorluyor ister istemez bizim için 14-15leri gören ve düşüremediğimiz tansiyonlar sıkıntılıdır demişti. Ben de şimdi 13/8i gördüğüm gibi limonlu su içiyorum hiçbir sıkıntı yok yani