ikiprensannesi53 Bak canım olabilir. Sen seviyor olabilirsin. Adam doktor tabii ki seveni de olacak işi sonuçta mesleği. sizle enerjisi tutmuştur. İstisnasınız. Ben yaşdığımı anlatırım,sen de yaşadığını anlatmışsın. Kadın sormuş öğrensim bilsin. Kendi karar versin. İyi diyene iyi değil demem ,babamın oğlu değil çünkü,sen de kötü diyene kötü değil deme. Herkes kendi yaşadığını bilir. Saygı duymak durumundasın.Manipüle etmeye gerek yok! Hiçbirisi iyi değil bence bana sorarsan orada ama Murat hiç çekilmez. Sen sev,ona gitmeye devam et ,e iyi geldiyse değşştirme zaten. Ama ben yaşadığımı bilirim uyarmak da ihtiyacı hissettim. O yüzden savunma pls