ikiprensannesi53 kendisi tam bir sinir hastasıdır. Hep yokuş,hep en kötüsü kprkutma . Üstüne azar yapar,üstüne yürür hastasının. Ağzından köpükler saça saça böyle. Kendi takip etmediyse bir kere ona eandevu aldıysan yandın.soru sorarsın cahil muamelesi yapar aydınlatmak göreviyken. Üstelik benim gibi ayık sağlık sektöründen nasibini almış biri bunu diyor düşün. Bu arada ben bütün doktorları tanıyorum orada yani feriştahı gibi bişeyim. Mutlaka iyi doktordur ki devlet layık görmüş vs ama herşey bu değil. Mutsuz bi kere insanın yüzüne bakmaz adam yerine koymaz. Meslin hoca iyidir. Her hoca iyidir ondan. Ben muayene diye diyorum. Doğumsa durumun varsa sakın orda olma özelde yaptır . Murata da mutlu saatine denk gelirsen ne ala ama çektiğin strese gerekmez. Yani bu 2. Doğumum olacak muayene bile olsa kapısından bile geçmem. Enerji negatif almiyim diye düşün. He seven de vardır saygı duyarım tarz meselesi