Valla 1. si vicdan azabıydı benim ya bişey olursa dedim benim yüzümden. Bir de yakın bir arkadaşım böyle hamileyken içti doğurdu görmeye gittik emzirirkende günde 4-5 tane içiyordu bebek memeyi reddediyo mama veriyordu tadına geçiyordu herhalde onu görünce iyice soğudum içiyo o kokuyla cocugu kucağına alıyo falan içene bile kokarken o yavruyu düşünemiyorum. Daha sonra dedim ki ayda şu kadar para çöpe gidiyo ne gerek var onun yerine bişey alıe taksit öderim dedim böyle motive ettim kendimi. Öğrendiğim gün bunları düşünerek bıraktım eşime de bıraktırdım. Onun zor oldu ama başardı cubuk krakeri sigara gibi yapıyodu balkona çıkıp geri giriyodu içsemde böyle hissetcektim girince falan dedi dayandı bi hafta çocuk azmiyle başardı. Yani gerçekten oluyomuş hiç canımız çekmiyo biz ikimiz yarışıyoduk resmen önceden 2 paket içiyoduk ikimiz. Hala inanmıyo duyan ama dayanan içmeyen nasıl yaşıyo? Onu bi düşün. Zaten bir iki hafta sıkarsan kendini gerisi kolay kokusu bile iğrenç gelecek.