Bu gonderiyi açıp açmamak için çok direndim çünkü eminim ki buraya gelip kullanan anneleri anlamayip duyar kasmaya birçok insan gelicek ve yorum yapicak. Zaten zor olan süreci daha da zor bir hale getirecek.
Ama yine de postu açıyorum.
Kullanan veya kullanmayı nasıl bırakan annelerin fikirlerine ihtiyacım var. 20+3 teyim fakat bırakamıyorum. Öncesinde bırakmak gibi bir hazırlık yapmadığım için hamileyken de bırakmak çok zor oluyor. Kınamak yerine tecrübe aktarirsaniz sevinirim..kınama yapacak insanlar yorum bile yapmasın. Karşılıklı kalbimizi kirmayalim..