rich_mom Yesimseen kac haftalık yani kaç gün adetin gecikti kaçıncı verdiğin test 6000 cikti cok yüksek bi rakam çünkü o yüzden sordum ya çok zaman geçmesi laizm ki bu kadar yüksek çıksın ya d aikiz ucuz falan olsun ki böyle çıkar basta
Yesimseen rich_mom 1 hafta geçti adetimden ilk kan verişim doktor 5 haftalığa göre bayağı iyi dedi cuma doktora gidicem kadın doğuma
sedef_kayakrts rich_mom benim de 5367 çıktı 5 haftalık dedi doktor. Hamile kaldıktan 3 gün sonra üstüne regl olmuşum ikiz değil 😅 şuan 11 haftalık olduk
rich_mom Yesimseen hayirli olsun labaratuvarin değer aralığına göre değişir tabi bu sayılar aynı yerde tekrar kan verip artışına bakman lazım
Yesimseen rich_mom kayıt açtı doktor dedi 22 nisanda gel dedi varis ödem var mı diye bakılcak o zaman dedi
sedef_kayakrts Yesimseen benim şuan 11 oldu 🥰 benim 5367 çıkmıştı 5 haftalıktı büyük ihtimal sizin de 5+2 falandır 🥰
Yesimseen sedef_kayakrts ay inşallah benimki de sağlıklıdır çok sevindim Allah kucağınıza almayı nasip etsin 🥹😍🤲 kalp atışını ne zaman duydunuz
2inciAnnesi sedef_kayakrts merhaba keseyi gördü mü doktor acaba? Bende yarın gidecem 5+6 günlük ikinci çocuğum ama herşeyi unutmuşum 🤭
Yesimseen sedef_kayakrts ilk gebelik 8 sene sonunda rabbim yüzümüzü güldürdü cuma gidicem inşallah görmeye keseyi 🥹
sedef_kayakrts Yesimseen ayyy hadi hayırlısı inşallah 🥰🥰🥰çok sevindimmm mide bulantısı vs bir şeyler var mı kasık ağrısı falan
2inciAnnesi Yesimseen teşekkür ederim canım ♥️ Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌼
Yesimseen sedef_kayakrts ay olmaz mı tiksinme bile var bişey yiyesim gelmiyor ara ara kasık ağrım var çok uyku var her dakika uyuyabilirim sık idrara çıkma var