Mervesrsy Seda_nur4760 ay ben biraz telaşlanıyorum o yüzden halledeyim dedim siz de yavaş yavaş halledersiniz Allahın izniyle ama geç kalmadan başlayın ne olacağı belli değil ki :)
Seda_nur4760 Mervesrsy bugün yarın başlarım inşallah kıyafetlerın etıketlerı iplerı vs temizledim de yıkanıp ütülenecek yavaştan başlıyım☺️
Mommybabyy Mervesrsy amin inşallah 🤲🏻 🤲🏻 bencede öyle zor geçse bitsin şu hamilelk diye dua ederdik herlde 😂