Mervesrsy 33. Haftaya giriş yapıyorum bende zamanın nasıl geçtiğini hiç anlamadım bazı insanların hamileliği hiç geçmiyordu doğur artık ben çatlıcm yoksa derdim ama kendiminkinden hiç bişi anlamadım bebeğim hiç üzmedi belkide ondandır Allaha şükür çok güzel ilerledi süreç geri kalan kısımda da Allah kolaylık versin hepimize 🤲🏻