Seymaa324 yok oldum tabi bir sıkıntı yaşamadım, ama ilk doğumumda normalden sezaryene dönmüştü 13 saat çektiğim sancının etkisiyle komple uyumaktı tek istediğim o an bı yüzden tercihim genel oldu düşünmedim hiç bişey. Ama bu kez planlı ve düşünecek vaktim oldu genel anesteziden çok korkuyorum komple uyumak ürkütüyor beni bu sebepten spinal düşündüm. Bugün spinal anestezi işe sezaryen doğum yaptm Çok memnun kaldım