Nurdann Asyaeylul2816 denemiş biri olarak gerçekten öyleymiş doğumdan önce atamamistim ayak ayak üstüne
Blackkcat Beyzab95 mide yanması geçmiyor ya ben de geçemedi dün kontrolde bebek kanalda çok aşağıda dedi ama rahatlık hissim hiç yok,hem midem yanıyor hem alttan ağrım var☹️bel ağrısı eklendi bugün de
Beyzab95 Blackkcat gerçekten mi 😨😅 e ben inince rahatlıyoruz sanıyordum haydaa 😅 o zaman doğuma kadar bana uyku yeme yok 😅
Rumeysaaa67 rumeysaaa- bence daha düşmemiş gibi biraz daha aşağıda olması gerekir ilk gebelikten biliyorum amaa herkesin vücuduna göre farklılık gösterir
Blackkcat Beyzab95 canım bende reflü vardı etkisi kötü oluyor hamilelikte onun sıkıntı yoksa son haftalarda mideye rahatlık geliyor genelde,benim erken girdi kanala zaten moralimde bozuk
Bitutampapatya rumeysaaa- benim İlk gebelikten dolayı erken doğum riskim vardı 25. haftadan beri karnım aşağıda😂😂 37+1im suan
Bitutampapatya rumeysaaa- kasılmalar var ama yarım saatte bir 3 defa oluyor sonra kesılıyorr yalancı sancı bunlar 😝