Ozlemsvr
[bilinmeyen] erkek doktorlar daha ilgili. Evet biz çekiniyoruz ama onlar o anlamda görmüyor ki sen onun için bir hastasın işisin yani. Ki bizzat eğilip bakmaz örtü örter.. Yanı onlar neler görüyor emin ol 😂
KlncA
[bilinmeyen] ultrasonu kadın da erkek de aynı şekilde bakar göbeğe jel sürerek. Çatı muayenesini kimi erkek doktor kendi yapıyor kimisi ebe çağırıyor , doktoruna bağlı, ama tıpta utanma olmaz adam seni doğurtacak bundan ötesi mi var çatına baksa ne olur
Xyz
[bilinmeyen] benim doktorum erkek cok ilgili ve asla muayene ederken dönüp karnıma bakmıyor tabii doğum esnasında bakacak ama o artık iş icabı bakmak oluyor. Muayene önce hemşire jel olayını felan halledip doktoru çağırıyor sizde bence sıkıntı yapmayın
KlncA
[bilinmeyen] sanmam canım açılmayı anlamak için illa alttan bakılıyor malesef 😁
Rmz
[bilinmeyen] cnm kadın doktor nasıl bakmıyorsa erkek doktorda bakmıyor için rahat olsun
Nehas
[bilinmeyen] bnim doktorum erkek karnıma jeli bayan sürüyor doktor geliyor karnıma bile bakmadan ekrana bebeğe bakyor bence utanma bnde uutanyordum ama en iyi erkek doktor anlyor o kadar bkmış ki doktor artk altan bakmak bile istemez zorda kalmadıkca 😂😂
hohomoromu
[bilinmeyen] aynı bakıyor kadın sa erkek doktor da Doğuma yakın çatı muanesınıde gebelikle ebelere yaptırıyorlar ama gıttgnz hastaneye göre bellı olmaz
Gamzeackyldzshn
[bilinmeyen] bende erkek doktora gıdıyorum.o gecmıste cektıgım acılardan sonra suan sağlıgımdan baska hiçbir konunun onemı yok benım ıcın ve kasılcak kadar bısey yok cunku ınan bakmıyorlar bıle o bolgeye örtü var ve ınanın kadın doktorlara da gittim bu bilgiyi bulamadım
Esra7261
[bilinmeyen] kadın doktor ne yapıyorsa erkek doktor da aynısını yapıyor. Tıp uygulamaları doktorların cinsiyetine göre değişmiyor. Bebek rahimde bulunur rahimde göbeğin altında karın Kısmından bakılır. İster erkek doktor olsun ister kadın doktor. Uygulamalar değişmez. Teknikler değişebilir sadece.
tugbamehmetbaki
[bilinmeyen] doktorun kadını erkeği olmaz benim doktorum basından beri erkek ben yanında çok rahat hissediyorum çok saygılı mahreme önem veriyor en azından muayene etmek istediğinde bile musaitmisin diye soruyor
Yasmnnn
Benim doktorum da erkek ve çok memnunum mahremiyrte önem veriri👍
SihirliAnnem
[bilinmeyen] ben en başından beri erkek doktora gidiyorum. Hiç bir soeun yaşamadım . Çok ilgili ve güzel bakıyor . Ben memnunum doktorumdan hatta özel de dogurmayı düşünüyorum ama bu doktorumu getirttirmek istiyorum. Doğumumu yapsın o derece benimki yani 😌 yurtdışından geldi bide gerçekten insan gibi muamele gösteriyor . Yani ben tavsiye ederim sana canım ☺️
snmtrhn
[bilinmeyen] sh cnm.bu zihniyetten oncelikle.kurtul.o.doktor ona bakmiyo bilr.emim.ol.adam.bikmistir yani benim doktorumda erkek normal bakiyor yani