reinamm MelikeHayrunnisa yan komşunma 3800 dendi 3100 doğdu bebek. Bana artık sezeryan bahanesi gibi geliyor bu
MelikeHayrunnisa reinamm bana sezeryan demedi canım kendi sancını bekliycez dedi ama ortada sancı yok durdukça kilo alıyor nasıl doğurcam stresi beni sardı😀😀
MelikeHayrunnisa Esmaakdag Allah korusun canım benimde bugün nst de biraz zayıf çıktı kalp atışları yarın tekrar çağırdı inşallah bişeyi yoktur😔
Bulut74 MelikeHayrunnisa 39+0 da 3900 demişti. 39+3 de doğurdum. Normal yapamazsın demelerine rağmen 3650kg 52 cm doğurdum yanılma payı oluyor yani.😊