MelikeHayrunnisa Merhabalar kızlar ultrasonda yanılma oluyor mu? Çok kilo çıkıp az kiloda doğum yapanlar oldu mu? 3960gr dedi 39+4 deyiz nasıl normal doğurcam bilmiyorum
gayecee MelikeHayrunnisa maşallah ne güzel.. Ultrasonda ne çıktı hatırlamıyorum ama ablam 4100 gram bir tosuncuğu normal doğum ile dünyaya getirdi umarım sizinde sıkıntısız geçer doğumunuz
mcansum MelikeHayrunnisa benim arkadsa da 4300 falan demslerdi normal zor olur falan ama 3700 falan dogmus... alalh yardımcın olsun canım
Hosgelinsallah MelikeHayrunnisa Benim kızımdada 4250 görünmüştü ultrasyonda sezaryen oldum kilosu çok diye doğduğunda 3750 kilosu
MelikeHayrunnisa Yasemindemirtas öyle mi canım kaç gr oynama oluyor acaba bakalım napıcaz yaa sezeyanda korkutuyor beni
Yasemindemirtas MelikeHayrunnisa canım mesela görümcemin cocuguna 4.100 falan dediler. 3800 doğdu . Arkadasıma da 3100 demisler 2850 falan dogsu galiba. 200-300 oynama olabiliyomus canım. Fazla veya eksik.
reinamm MelikeHayrunnisa yan komşunma 3800 dendi 3100 doğdu bebek. Bana artık sezeryan bahanesi gibi geliyor bu
MelikeHayrunnisa Hosgelinsallah öyle mi aslında normal doğarmış rahat rahat. Kaç sene oldu peki yeni mi doğdu
dogankader MelikeHayrunnisa ben 2 sene önce 37 haftalık oğlumu 3 kilo diye dedi dr çatı muaynesi yaptı ve 1 gün sonra doğum yaptım 2.350 olarak doğdu
Esmaakdag MelikeHayrunnisa son haftada kızım ultrason da 3775 kg cıktı dogdu 4.225 gram tombıs bı kızım oldu 🤗 💕😍
MelikeHayrunnisa Esmaakdag ooo maşallah canım bak o da daha kilolu çıkmış görünenden. Normal mi sezeryan mı oldu?
Emine-karaca Benim ilkte 4100 felan gözükmüştü en son 3.500 doğdu yanılma oluyor yarım kiloya kadar fazla gösterebiliyor
Esmaakdag MelikeHayrunnisa hersey normal ılerlıyodu 39+5 de nstde kalp atısı zayıf cıktı kordon omzuna takılmıs sezeryan olmak zorunda kaldım canim yanılma payı oldu bızde😁😁😁
momof3 MelikeHayrunnisa 39+2 de yani Doğumdan bir gün önce 3750 53cm ölçülmüştü, 39+3 te 3650 54cm dünyaya geldi kızım.Doğurursunuz Allah’ın izniyle onu hiç düşünmeyin sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın insallah 😌🐣
MelikeHayrunnisa Esmaakdag Allah korusun canım benimde bugün nst de biraz zayıf çıktı kalp atışları yarın tekrar çağırdı inşallah bişeyi yoktur😔