Yusufayazin__annesi Konuma Maidan yazarsanız canım kolaylıkla bulursunuz yerini ya da ulaşımı özel araçla yapmazsanız Bilkent metrosunda inersiniz Maidanda 14. Kat B blok canım . Ücret olarak şöyle alıyor bir kere muayene ücreti veriyorsun onun üstüne 3 kez gittiğinde muayene ücreti alınmıyor hiç para göz bi doktor değil benim tüp bebek tedavim bile baya uyguna gelmişti kesinlikle iyi bir doktor için gidin derim ,