Hafizeipek hasancihatinannesi ya sanki orda bir düğme var yerini bitek doktor biliyor dokunan doğuruyor ahahah😂😂😂😂
hasancihatinannesi Hafizeipek isin yontemini biliyolar cunku😂iliskiye gir diyen cok oluyor ama gercekten doktor muayenesiyle iliski cok farkli bence.iliski bende kuru karin agrisindan baska bi ise yaramiyo
Tontikinannesi hasancihatinannesi Anladım canım.Rabhim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗😍
Elos Tontikinannesi ne hoş. Ben de burada “çatı muayenesi olduuuum ☺️🥰❤️“ yazmayı hayal ederken çatı muayenesi sonrası gidip sezeryan günü aldım. 🥺
Tontikinannesi Elos YA üzüldüm 😊Ama hayırlısı nasılsa öyle olsun.Çatı dar olunca zorlayamıyoruz maalesef.Sağlıkla gelsinler de inşallah 🤗
Nehirce Seymaemre doktorunuz eldivenin üzerine jel sürüp işaret ve orta prmağını sokuyor ve inanın hiç bir şey hissetmiyorsunuz, ben de kanama vs olmadı doktorum çok nazikti. 37 haftalıkken olmuştum ben çatı muayenesini.