Tontikinannesi Kızlar bugün çatı muayenesi oldum.Hiç korkmayın gayet kolay ve acısız bir muayene.Tek yapmanız gereken ön yargısız gitmek, kendinizi kasmamak😊Toplasan 40 saniye sürdü.Muayene sonrası biraz kanama olabiliyor korkmayın.Normal bir durum.Yaptıracak olanlara cesaret olsun diye yazayım dedim😘
Elos Tontikinannesi ne hoş. Ben de burada “çatı muayenesi olduuuum ☺️🥰❤️“ yazmayı hayal ederken çatı muayenesi sonrası gidip sezeryan günü aldım. 🥺
Tontikinannesi Seymaemre Alt tarafı iç çamaşırına kadar tamamen çıkarıyorsun.Çatala çıkıyorsun, ebe steril eldiven giyip eline kaygan birşey sürüp parmak sokuyor.Ama kaç parmak sayamadım 😂Kontrol ediyor ,sonra hooop çıkarıyor bitti 😁
Nehirce Seymaemre doktorunuz eldivenin üzerine jel sürüp işaret ve orta prmağını sokuyor ve inanın hiç bir şey hissetmiyorsunuz, ben de kanama vs olmadı doktorum çok nazikti. 37 haftalıkken olmuştum ben çatı muayenesini.
Tontikinannesi KlncA merhaba teşekkür ederim.36+2 olduk bugün 😊Çok şükür sancı ve açılma yok.Bebeğin kafası doğum kanalına girmemiş daha.Normal doğuma uygunmuş çatım 🤗
KlncA Tontikinannesi maşallah çatının uygun olması çok iyi haber ☺️ Aramızda senle iki gün var benim muayenem 37+5 te olacak şimdiden merakla bekliyorum ☺️
Mila_01 Tontikinannesi böyle anlatınca komik gibi duruyor 😂😂 ama gerçekler 🤭🤭 bende bir defa acilde bakıldı aman allahım ne vicdansızdı bakan kadın kaç parmağıyla kontrol etti bilemedim ama baya itti elini içeri ben kızınca bitirdi
Tontikinannesi Mila_01 Evet ittiriyor o eli içe doğru maalesef 😁Demek ki öyle anlaşılıyor uygunluk 😊Kadın olmaz ne zor yaa🙄
hasancihatinannesi Bencede hic korkulacak bisey degilmis cok stres yapmistim bende ilkinde simdide keske her gittigimde muayene etsede dogumu tetiklese diye bekliyorum😂
Tontikinannesi hasancihatinannesi Allah canını almasın 😂😂Onlar yapacağına eşinle birlikte ol ondan iyi 😂😂
Tontikinannesi Poncikinannesi Nst basit bir işlem.karnınıza iki tane alet bağlıyorlar.Cihazdan bebeğin kalp atışlarına ve sancı olup olmadığına bakılıyor.10 dk boyunca dinleniyor rapor halinde çıkıyor 😊Doktorunuz bakıyor sonra.
Tontikinannesi Poncikinannesi yok değil.Ben 35.haftadan beri giriyorum.Artık her gittiğimde önce nst , sonra doktor muayenesi oluyor😊
hasancihatinannesi Tontikinannesi ciddi soyluyorum cumartesi gunu kirk haftami doldurmustum bir hafta daha beklemek istedigim icin doktorum normal cati muayenesinden daha cok zorladi dogumu tetiklemek icin yapiyorum dedi gercektende faydasi oldu tabi yuruyus comelmede yapiyorum bebegim de cumartesi gunu hicbisey yokken bugun gittim hem kanala girmis hem acikligim iki santim olmus sancimda varmis ama ben daha hissetmiyorum.o yuzden diyorum yani yoksa tabiki biraz aciyo😊
Hafizeipek hasancihatinannesi ya sanki orda bir düğme var yerini bitek doktor biliyor dokunan doğuruyor ahahah😂😂😂😂
hasancihatinannesi Tontikinannesi evet 40+3 um bugun.ama bebegimin suyu kilosu kalp atisi guzel oldugu icinnbekliyoruz kendi sancimi yoksa suni sanci verilecekti
Tontikinannesi hasancihatinannesi Anladım canım.Rabhim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗😍