Egemoms1303 deryaa45 bence de en azindan T. Ege olarak kullanır 🤭 Turan kötü bir isim degol ama sonucta dede ismi 😂 bana ebemin adını koysalar değiştirirdim 😂 Annemin kızlık soyadı benim adım öyle düşününce bile değiştirmek istiyordum 😂
Bebegimsu350 Egemoms1303 ayyyy sağlıkla büyütün inşallah kuzummm hiç görmedim gördüğüm ege anketlerine yazıyorum 😀😀 çünkü bizimki çok zıpır çok yaramaazzdi hala öyle ama belki turan isminden kazanır boşver 😆
ravzae Hazalaskin bende babaannemin adıyım alakamız yok, ayrıca 2 tane benimle aynı isimle kuzenlerimde var onlarla da hiç benzerliğimiz yok