İsim enerjilerine inanırım ne kadar iyi insan olursa olsun ölmüş yakının ismini koymak kaderine ayna tutmak derler. Bırakın babanız adıyla yaşasın. Adı bebeğinizin kaderine yön vermesin.
En basitinden babanizi sevenlerde cocuga seslenirken hüzünlenecek. Baskasının gölgesini yaşamasın kendi kişiliği, kendi künyesi olsun. Benim fikrim bu yönde..