Nesaras ne açılmam vardı ne sancım doktor suni verelim dedi insanın acı eşiğine göre değişir evet ben zorlandım ama sonucu güzel olduğu için öncesini unuttum şu an oğlum 1 yaşında yanımda uyuyor🥰 2. Ye hamileyim kendi sancılarım için her şeyi yapacağım ama yine gelmezse ben yine suni sancı almak isterim