Nesaras korkulacak birşey yok bebeğim gelmedigi için planlı suni sancı aldım. Sanat 8.30 sumiyi almaya başladım ,13.06 da kucağımdaydi kızım doğum olduktan sonra bütün ağrılar bir anda kayboluyor. İçiniz rahat olsun onların sağlığı önemli olan. Doktorum bebeği riske atmak istemedi 40+0 da doğurmuş oldum iyi ki de onu dinlemisim sezeryan istemiyordum çünkü herşey yolundaydı boşuna o eziyeti çekmek istemedim. Normal doğum ağrısını 1 gün sezeryanı daha fazla gün çekiyorsun l. Umarım bebis sağlıkla sıhhatle gelir.♥️