HESA20 NurselenKutlu28 bende de öyle ama psikolojik sanki bugün az bi akıntım oldu o da adet öncesi akıntı mı bilmiyorum 😞
NurselenKutlu28 HESA20 akıntı bende de oluyo nağmen şeffaf dün böyle krem rengi geldi akıntı ama bilmiyorum 🤷🏽♀️
NurselenKutlu28 myangelson bu konularda sabırlı insanlara çok imreniyorum keşke azıcık bende sabırlı olsam 😅
Ayse1-1 NurselenKutlu28 evet İbrahim saraçoğlunun soğan suyu kürü pco da hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş YouTube da detaylı anlatıyor bende bu ay gebelik olmazsa diğer ay soğan kürü yapmayı düşünüyorum içi temizliyormuş pco değilim ama hamileliği kolaylaştırdığı için
NurselenKutlu28 Ayse1-1 aynen bende bu ay olmasa diğer ay dinicem hamilelik için olmasa bile içi temizlediği için yapıcam inşAllah
YesimAykut Ayse1-1 ben yaptım bu ay şuan hamile gibi hissediyorum yapcam cuma günü erken gebelik testi🙂🙂
HESA20 NurselenKutlu28 bnm de beyaz kremsi şeffaf yumurtlama döneminde olmuştu 21 22 Ocak tarihlerinde
NurselenKutlu28 myangelson yani aslında en doğrusu adetin geçiktimi test yapmak ama sabırlı olmadığım için bekleyemem😅
NurselenKutlu28 YesimAykut soğan suyu bide çörek otuyla bi karşım var macun gibi onu da burda görmüştüm onu da denicem kombo yapıcam ikisini bir bakalım ne olacak
Ayse1-1 YesimAykut ben bir de inciri duydum gebelik için bizim bol bol yememiz iyi geliyormuş. eşlerin de keçiboynuzu suyu içmeleri etkiliymiş
B1cnm ![]https://mutluresim.com/images/2024/01/30/nvMOLC.jpg(https://) kızlar arkdaşımın testi 3 gün geçikti sizce cizgi varmı
NurselenKutlu28 Bnurr yaa aklıma girmee 😅 iki üç gün daha beklemeyi düşünüyorum evde test var bugün aldım eğer almasaydım kesin beklerdim üç gün daha ama şeytan dürtüyo git yap diğe 😂
HESA20 NurselenKutlu28 anladm canım hadi inşallah güzel sonuçlar alırız 🤲test yapmayı düşünmüyorum üzülcem diye 😐