Aslikryl tabiki haber veririm ben pcos olduğum için ilaç içmeden adet olamıyorum bu ay adet olduktan sonra ovulasyon testine başladım doktoruma attım sonuçları yumurtluyorsun dedi bu gebelik için çok önemli dedi o yüzden tekrar ilaç içmedim adet olmak için normal insanların ki gibi bekliyorum olmayı
Hem de yumurtlartma günlerini değerlendirdiğim için bir ümit hamile miyim acaba diye düşünüyorum