Spinal kesinlikle. Çok daha konforlu ve bebeğinizin hayattaki ilk dakikalarına şahit olmak çok güzel.
Ben 10 yıl önce oldum. Taburcu olduktan sonra çok ciddi bir baş ağrısı yaşadım sadece, onun için de kafein almak gerekiyormuş. Öyle yapınca geçti hemen.
Başka bir sorun, ağrı sızı olmadı. Spinal iğnesi yapılırken kıpırdamamak önemli. Yanlış yere yapılırsa bel ağrısı kalıyormuş sanırım.
İğneyi yapan anestezi doktoru olduğu için, kadın doğum doktoru dışında onu da araştırmak gerekiyor aslında hastane seçerken.