Rabiul kız o hesabı tanıdım geçen başka postta da çalışmayan hanımları asagilayip hatta hayvanlara benzetmisti uzunca bı yorum yazdimda post kaldırılmıştı kendi çalışıyor diye üstün sanıyor heralde kendini edep bilmeyen bir şahıs işte hayatında edep saygı nedir bilmemiş öğretmemisler sanki biz calismayip baskalarinin parasını yiyoruz kocamizin parasını yiyoruz ne var ayıp bsy mi 😃