Çok şükür zamanında kayınpederim ev almış hem kendisine hem eşime diye kendi evimizde oturuyoruz , doğalgazım geçen 830₺ gelmişti bu ay bekliyorum bende 1000 i geçer diye düşünüyorum.. bizimde son 1 ayımız kaldı eksikler hiç bitmiyor allahtan eşimin maaşı iyi ve ailelerimiz bu süreçte hep elimizden tuttular sağolsunlar her iki tarafında ilk torunu bu yüzden bize pek bir şey bırakmadılar.. rabbim herkesin yardımcısı olsun kirada olanlara ev arabası olmayanlara araba işi olmayanlara iş kapısı açsın çünkü şuanki türkiye şartlarında geçim gerçekten çok zorlaşmış.. bazen eşime diyorum kira veriyor olsaydık ne durumda olurduk diye..