Esen3 akşam sekizden beri şiddetli sancı çekiyorum sancılarım düzenli şükür ilk geldiğimde 1 cm açılma vardı bir saat önce baktığında ebe 3 cm olmuş dedi her saat başı nst giriyorum ve açılmaya bakıyorlar açılmam ilerlerse suni sancı vermeyecekler ilerlemezse verecekler ikindin saat 3 e kadar bebeğin doğması gerekiyormuş çünkü suyu kalmadı eğer açılma ilerlemezse sezeryana alacaklar