11-02- Kızlar nişan gelmişti sancılarım sıklaştı ve düzene girmiş ama açılma 1 cm olmuş şimdi yatış yapıldı şimdilik normal doğum düşünüyoruz doktor bekleyelim açılma ilerlemezse gece suni sancı veririz dedi dua edin lütfen 🙏🏻
minnos1mom 11-02- hayırlısıyla sağ salim kolay bir doğumun olur inşallah bize de haber et doğum olduktan sonra 😍
Linatkgl 11-02- su gibi bir geçsin inşşalah sende şuan doğumdasın artık banada dua er benimde 5 gün kaldı
minnos1mom Ördek yürüyüşü çömelme hareketleri yap bence açılma hızlanması için hareket felan daha iyi olur
11-02- Veybil sancılar 3 dakikaya düştü cnm açılmam 3 cm olmuş bekliyoruz hayal ebe ilk doğum olduğu için biraz geç açılır dedi gece 3 e kadar bekliycez ilerlerse açılmam sorun yok ilerlemezse suni verecekler suyumu komple boşalttılar ztn
Colakmelike 11-02- Allah yardımcın olsun inşallah kolay bir doğum olur bebeginle konuş onuda kendini de cesaretlendir egzersiz yapmaya calis insallah bir avazda dogurup sağlıcakla kucağına alirsin 🙏 guzel haberlerini bekliyoruz 🥰
_Hulya7106 11-02- sancılar dayanılmaz oluyor mu acaba nasıl ilerliyor şuan rabbım bir avazda bir sancıda kurtarsın inşallah
11-02- _Hulya7106 adet sancısının biraz daha fazlası sancım geldikçe nefes egzersizleri yapıyorum bol bol su içiyorum ve sure okuyorum 3 dakikaya bir geldiği için en azından biraz bari rahatlıyorsun sürekli bi sancı olsa dayanılmaz olurdu bence
Eftelya-129 11-02- aaa nasıl su içiyorlar ki bn doğuma alındığım andan beri hiç bsy yiyip içemez sin dediler 1 2 kere az bsy su içtim 24 saat sonra doğum yaptım bid devlete mi doğum yapıyorsunuz
11-02- umrumdadegil suyum gelmiş cnm ben bilemedim o yüzden yatırdılar kalan suyu da kendileri patlattı şimdi sancılarım sıklaştı zan 3 dk bi geliyor açılmam da şuna 3 cm oldu
Bussul1 11-02- yapabıldıgım kadar bı yere tutunup sguat gbı egil kalk yap o aradada derın nefes hafıf hafıf ıkınmalar yap🥹Rabbım yardımcın olsun inşallah bi avazda dogurursun dualrım senınle🤲🌸
11-02- Bussul1 ebem yapma dedi cnm çocuk baskı yaptığı için o şekilde hareket edersem yırtığın çok olur dedi uzanıp oturmaya çalış dedi ben zamanı gelince sana yürüyüş yapabilirsin diye haber edeceğim dedi
Bussul1 11-02- yaa bana da tam tersı bunu yapmamı söylemıslerdı yoruldugumda bıle sık dişini yatıp kalma demişti🤷🏻♀️ her dogum farklı tabı inşallah dikişsiz guzel bı doğum olur🌸🤍