Ecem0635 Dün sabah aç karna hem genel kan tahlili hemde beta HCG baktırdım kan tahlil sonuçlarının hepsi çıktı beta haric. Beta geç mi çıkıyor sağlık ocağında baktiran var mi aramizda?? (İzmir)
Srp53 Ecem0635 burda sabah verince öğleden sonra çıkıyor. İzmir Büyükşehir belki geç düşebilir. Gidip sorun ya da il sağlık müdürlüğünün kendi sitesine bakabilirsiniz belki oraya düşmüştür.
Nazlii_ Ecem0635 sağlık ocağında beta testi genelde geç çıkıyor. Bende bu gebeliğimi sağlık ocağında ki test ile öğrenmiştim. Diğerleri öğleden sonra çıkarken beta mesai bitimine yakın çıkmıştı.
Nazlii_ Ecem0635 sağlık ocağını arayıp sorsanız. Sisin görebilmeniz için onaylamaları geriyor olabilir.
Ecem0635 Nazlii_ aslında ordaki hemşire beta olunca biraz detaylı bakiyolar hemen çıkmaz demişti. Ama diğerleri çıkınca o da çıkar sandım🥲
Ecem0635 Nazlii_ o kadar çok değere bakmışlar ki dün e nabizda 27 tane sonuç vardı bugün 64 oldu aile hekimini aradım daha kan sonuçlarının da hepsi çıkmamış diyo. Daha çıkacak sonuçlar varmiş beta da çıkmadı daha 🥲
Mervee96 Ecem0635 benimde aynısı oldu canım ya 6 gün önce baktirdim 294 çıktı dün tekrar gittim yükselme ne kadar olmuş bakayım diye diğer kan değerlerime de baktı doktor bugün hepsi çıkmış beta çıkmamış sağlık ocağında
Ecem0635 Mervee96 valla ben yükselme ne kadar olmuş diye ikinci kanı sağlık ocağında vermiycem. Ege üniversitesi Hastanesi’ne randevu aldım 2 şubata. İsterlerse orda veririm orda hemen çıkıyormuş. Sağlık ocağı sonucunu beklemek ölüm gibi