Nurarass oğluma hamileyken de yapılmıştı doğumdan sonra oğlumun kan grubu benimle aynı olduğu için tekrar yapılmadı. Şimdi yine hamileyim 12. Haftada lekelenmem olduğu için yapıldı iğneye değil ama özel hastane olduğu için yatış yaptırılıp yapılıyor iğne 1100 lira oda parası verdik. 28. Haftamda tekrar yağışması gerekiyordu o zaman üniversite hastanesine gittim devlete yani. Orda muayene oldum haftamı söyledim kan uyuşmazlığı olduğunu söyledim daha önceki yaptırdığım indirect coombs testini kan gruplarımızın olduğu belgeleri de yanımda götürdüm önceki tahlilleri de götürdüm ne olur ne olmaz diye oraya takipli olmadığım için. Detaylı ultrason şeker yükleme testi gibi sonuçlarımı. Hepsini sordular iyiki götürmüşüm takipli olmadığım için bilgileri not ettiler. Daha sonra doktor kadın doğum servisine yönlendirdi orda bi yarım saat kadar bekledim iğneyi getirdiler ve yaptılar. İğneye de hastaneye de ücret ödemedim bu şekilde. Eczane eczane de gezmedik yani biz almadık hastane kendi getirip yaptı. Belki üniversite hastanesi olduğu içindir bilemiyorum