Ücretsiz nasıl oluyor anlamadım? Özelde zaten ücretli de devlette de ilacı sizin temin etmeniz gerekli dediler. Eczanelere sorduk bizde bulunmuyor artık dediler eczacılar odasından alınıyor dediler. O da 1500 2000 civarı dediler. Nasıl ücretsiz oluyor anlamadım şuan