Linatkgl Nasıl mutlu oldum sağ adınıza ve yazdıklarınız mutlu etti 🥰 Sağ salim kucağınıza almak nasip olsun 🙏🏻🌸 Ben de uzun zamandır istiyorum aslında hep hayatımı yaşadım çok gezdim ve devam ediyorum ama artık tüp bebek farklı bir boyut gibi yani çok emek çok uğraş var bu yüzden sanırım tedirginliğim ama evet inanıyorm olacak ❤️❤️
Sizin de tüp bebek mi acaba?