Babyandmoms Eldgrn inşallah güzel bi artış vardır ilk dusukten dolayı çok tedirgin oluyorum umarım bi sıkıntı yoktur 🤲🏻
Eldgrn Babyandmoms stres yapma kolay değil biliyorum ama kafanı rahat tutman gerekli çok büyük etkisi var stresin bu durumlarda sık dişini hep güzel düşün ne düşünürsen öyle olur o sebeple hep iyisini düşün inşallah herşey yolunda olacaktir. Doktora gözükecek misin yoksa tek kan mi
Babyandmoms Eldgrn yarin tek kan verip artışa bakicam ,16’subatta doktor randevum zaten ilk haftalarda ultrasonla kese gözükmedigini bildiğim için büyümesini bekliyorum biraz sanırım 1.500 de falan gözüküyor kese
Eldgrn Babyandmoms evet 1500-3000 arası gözükur genelde beklemekle en iyisini yapıyorsunuz bende doktora gitmeden kendim takip ettim belirli bir değere ulaşınca bıraktım 10 gün sonra gittim geç döllenmeydi birde benim ilk zamanlar gitsem demekki kötü konuşup müdahale edeceklerdi kim bilir. Randevu gününe kadar bebiş büyür kendine gelir hem iyi olur
ug_fa-3diplomalianne Babyandmoms aynı yerde aynı saatte vermeniz daha doğru sonuçlar almanıza olanak sağlar
Babyandmoms Eldgrn evet kese görülmediği zaman kötü ihtimali daha çok sans veriyorlar oyuzden beklemek daha iyi ama biyandan da merak ediyor insan siz betayı kaçta bıraktınız takip etmeyi
myangelson Babyandmoms yine 3 gün olacağı için arada, en az 602 falan çıkması lazım %60 olarak hesaplayinca. Kan verdiniz mi ?
Babyandmoms myangelson 1 şubatta verdim en son 399 olmuş bugün muayene oldum 2 gün daha takip edeceğiz yükselişi dedi bide vajinal mauyne etti rahim duvarında kalinlasma olması gerekir ama göremiyorum dedi
myangelson Babyandmoms yani biraz düşük doktor da o yüzden sanırım tekrar takip etmek için kan istemiş. Hakkında hayırlısı olsun