Ebruyi Kanatsiz_1_melek sonuc çıkınca nasıl bilgi geliyor bugün 30 gun oldu :/ 2 ayı bulabilir sanırım
Ebruyi Civcicvv ay hadi inşallah benimde 30 gün oldu sadece pıhtılaşma çıktı bu arada kürtajdan kaç gün sonra test yaptırdınız ben 3 gün sonra
Ebruyi akkrn ben test vermeden hastaneyi aradım yapıyor musunuz tekrarlayan dusuk gebelıklerde dedım yapıyoruz gelin dediler
akkrn Ebruyi kaç düşüğünüz oldu? Olmadı ben de bi arayıp öyle randevu alıyım bilmiyorum telefondan ulaşılabilir mi ama
Civcicvv Ebruyi tam hatırlamıyorum ama 1 ay falan geçti sanırım o süreci anca atlatıp araştırmaya girdim
Ebruyi akkrn benim 1 adet kalp durmasından kürtaj oldu düşük değildi ama ben telefonda hastaneye 2 kimyadal gebelik bir zorunlu kürtajım var arastırılmasını ıstıyorum dedım sızde o sekılde dıyın yoksa yapmayabılırler arayarak sormustum
Hayat70 Ebruyi Benim gittiğim hastane sitesinde de bekliyor demişti.Doktor 1 buçuk 2 aya çıkar en geç dedi ama 4 ayda çıktı bizim sonuçlarımiz.
Ebruyi Hayat70 benim kan testim çıktı ama kromozom testi ile sitede bekleyen bir yazı yok ama esimde var benımde kafam karıstı
Civcicvv Ebruyi ben doktora sorduğumda onun süresi yok demişti sanki tam hatırlayamadım ama gidip bir sorun yakınsa veya arayın