Kızlar ben tıbbı genetik bölümüne 2 tüp kan verdim eşimde bir tüp benim için kanda pıhtılaşma ve kromozom analizi, eşimdede kromozom analizi yapılacaktı şehir hastanesi sonuç sitesinde kan sonucum çıktı fakat kromozom için herhangi bir bekleyen bir ibare kalmadı eşimin tc si ile sonuç sitesine girdiğimde sonuç bekliyor yazıyor sizce benim testim işleme alınmadı mı sadece eşte mi sonuç çıkıyor anlayamadım? Sizede bu testler yapılmış mıydı sistemde basıl gözüküyordu