yeni-annelik arasalar, merak etseler çok mu mutlu olacaksın emin ol bu sefer ilgiden bunalacaksın şahsen ben böyleyim, böyle düşünüyorum. Sırf hamileliğimi göz önünde yaşamamak için 4 buçuk aylık hamileyken söyledim eşimin ailesine hamile olduğumu. Eşimin akrabaları vs 5 aylık hamileydim o zamanlar öğrendiler hele benim kendi akrabalarım,çevrem yeni yeni öğrenmeye başladı düşün şu an 7 aylık hamileyim. İnanki sonra çok pişman olursun bu söylediklerin için. Karnındaki sabi ana rahmine düştüğü ilk andan beri sen ne düşünürsen, ne istersen her şeyi hissediyor,biliyor. Ya pişman olursan bu söylediklerinden? Bebeğin doğdu, büyüdü,gelişti diyelim o çocuğa daha şimdiden yalnızlık,sevgisizlik ve kimsesizlik duygusunu aşılıyorsun 🙏 Ya da inşallah başına gelmez ya çocuğunu düşürürsen? Emin ol bu seferde benim yüzümden oldu, ben onu istemedim diye o da beni istemedi, ben çok kötü bir insanım diyeceksin. İki türlüsü de bklu değnek yani afedersin. En yakın zamanda iyice düşün. Umarım kararın miniğini sevmekten yana olur 🙏