marsuk34 özel yada devlet fark etmiyor diye biliyorum 37. Hafta başladıgi gün otomatik izniniz başlatılıyor ve dört ay boyunca maaşınızı SGK’dan alıyorsunuz bir hafta daha çalışmanızin size malesef bir artısı olmuyor artık olsaydı emin olun doğuma bile işyerinden gitmek son güne kadar çalışmak isterdim sonrası daha çok izin lazim