tubik_ “Kendinizi iyi hissetseniz de 37. Haftada mecburen doğum iznine ayrılmak zorundasınız. 37. haftadan sonra çalışmak isteseniz de bunu doğum sonuna aktaramazsınız ve işyeri sahibi sizin çalışmanıza izin vermekle, yasal olarak suçlu olur.” Sizin için emzirme hukuku adlı sayfadan alintiladim bir bakın isterseniz😉 yeni doğum yaptım çünkü ve mecburi olarak 37. Haftada iznim başlatıldı