Songulum canım gözün aydın 🥰 benim de adetim üç gün geçti bugün 4. Gün, çatlatma iğnesinin 15.günü silik çıktı seninki kadar koyu değil. Yarın ilk idrarla tekrarlicam. Var mı yok mu telaşlıyım ikinci gebeliğim olacak ☺️ netleşmene kadar beklemesi çok zor yaaa heyecanlıyım belki yoktur diye eşime de söylemedim . Seninki bariz var ama 🥰