Kızlar selam bugün 22 haftalık oldum hamile olduğumu öğrenir öğrenmez sigarayı bıraktım ama eşim hiç bırakmıyacak gibi ve gerçekten bu durum beni çok streslendiriyor ve üzüyor içip gelip öpmeye çalışıyor bide midem bulanıyor resmen bırakması için yalvarıyorum ama bi azaltma bile yok. Normalde aşırı anlayışlı bir eş ama sigara konusunda asla.
Eşine bıraktırabilen varmı? Varsa bunu nasıl yaptı ya da nasıl yapabilirim daha ne diyebilirim?
Yardım edin lütfen