Sudenaz0105 ben nıpt yaptırdım 12. haftada. 50 euro ödedim ben sigorta karşılamıyor diye biliyorum. Belki eyalete göre değişiyordur. Ama benim bağlı olduğum sağlık kasasının hamileler için 500 euroluk bonusu var onlara fatura yolladım geri yatacak ücret. Kendi doktorum ultrasonla bakıp ölçüm yaptı, kan aldılar ve testin yapılacağı merkeze yolladılar. Sonuçlar yine doktora gitti. Benim doktorum aramazsam sıkıntı yok demişti. Değerlerde bir sorun varsa randevu oluşturur görüşürüz dedi. Biz cinsiyeti de öğrenmek için işaretlediğimiz için arayıp öğrendik.