Sudenaz0105 merhaba ben de yaptırdım. 11. Haftada Ankara’da yaptırdım. Sonuçlar yaklaşık bir hafta sonra yurtdışından geldi. Doktor kendi insiyatifimize bırakmıştı. Yaptırmayı da, yaptıracağımız yeri de kendimiz seçtik. Sonuçları PDF şeklinde bize de gönderdiler ancak cinsiyet bilgisini doktorumuz arayıp söyledi☺️ bu testi yaptırdığımız için ikili, dörtlü test vs yapılmasına gerek kalmadı. İmkanı olan herkesin yaptırması gerektiğini düşünüyorum. Türkiye’de de bu işi yapan laboratuvarlar var keşke devlet karşılasa da ücretsiz olsa.