ParodiMom çok gerginsiniz herkesi linçliyorsunuz bence siz bir psikolojik destek aldıktan sonra her şeye muhalefet olun. Kadın korkmuş sizin yorum yazma şeklinize bakın. Ben kötü tek bir cümle kurmamışım terslemeyle ilgili ama sizin şu yorumunuza bakın. Tepkileriniz normal değil acil tıp teknisyeni olabilirsiniz bu bizi ilgilendirmiyor ki ben sizin tepkinize normal düzeyde bir şey yazdım aslında ama maalesef anlayamamışsınız. İnsanları linçleme ve tersleme yüzünüz kendinizde o hakkı görebilmeniz nerden geliyor ? Acil tıp teknisyeni olana kadar keşke iletişim ve insanlık dersi alsaydınız😊🙏🏼