cokbilmismom Ozgednc arkadaşa doktor yazmamış yalnız kafasına göre hem antibiyotik hem aptanax kullanmış. Doktorun yazdığı antibiyotikler var tabi ki bende kullanıyorum suan mecburiyetten. Ama kafasına göre alması onun sorumluluğunda artık biz ne desek boş
Ozgednc cokbilmismom okudum gördüm zaten kafasına göre kullandığını da, hanımefendi direk net ve genel konuşup hamilelikte kullanılmaz antibiyotik demiş.
Deletedmom_87 Ozgednc kullanabiliriz tabi ama iki çeşit antibiyotik var hamileler için her antibiyotigi malesef kullanamıyoruz A. B grubu diye ayrılan antibiyotikler var apranax bilmiyorum kullanılabiliyor mu ama ağır bir ilaç doktora danışıp sonra içilmesi gereken ilaç
Ozgednc Deletedmom_87 ben cumlelerimde hanımefendinin kullandığı ilaçlara yorum yapmadım zaten. Dediklerinizi bende biliyorum ama diğer hanımefendi bilmiyor bence ona yazın bunlari
Gyulche _Tugce3627 bana doktorum verdi halde kulanmadim.nette hamiler kulanmasin yazisini gordum icin ozel baska bir doktora sorucam.ondan sonra doktorunuzun vermedi hic bir ilaci kulanmayin ama yinede icinize korku koymayin
Sadelim _Tugce3627 neden kullandınız keşke doktora gitseydiniz enfeksiyon ve kanımda yüksek oranda iltihap çıktı mecbur kullandım bende ama doktorum verdi bunu kullanabilirsin hamilelikte bı sakincasi yok dedi çok ağrın olursa da parol iç dedi apranax zaten ağır bı ağrı kesici
Liyamm1 _Tugce3627 en son ne zaman kullandiniz? Eger bugun ise süt veya süt urunleri tukettin biraz emilir
Ebruarss _Tugce3627 neden kullandın ? Dr mu verdi Ben de bir haftadır kullanıyorum ama.dr verdi enfeksiyonumdan kaynakli sorun olsa.bsns da vermezdi enfeksiyon daha büyük sorun çünkü öyle düşünürek.rhsatlattim kendimi zor durumda kalınca kullanılabiliyor , siz niçin kullanmıştım
Liyamm1 _Tugce3627 kendini üzme canim bende hamile oldugumu unuttum ilaç alacaktim da Allahtan aklima geldi içmedim ama ½ kerede birsey olmaz insAllah sen icini rahat tut
Yagmurguzel01 ParodiMom hamilelikte şiddetli bir şekilde hasta olunduğunda belirli antibiyotikler kullanılır doktor kontrolünde
ParodiMom Yagmurguzel01 Ben ne dedim ki de bana bu açıklamayı yapma gereği duydunuz hanımefendi ben acil tıp teknisyenim ikinci çocuğuma hamileyim ve yorumumda da HER antibiyotik kullanılmaz diye belirttim önce lütfen okuduğunuzu anlayın sonra muhalefet olun
Yagmurguzel01 _Tugce3627 onları bilemeyeceğim o zaman canım doktoruna bir gözük istersen bende hastayım antibiyotik kullanıyorum ama doktorun verdiği bu senin bahsettiklerin bi tık daha ağır ilaçlar o yüzden doktoruna danışman ve görünmen daha iyi olur
Yagmurguzel01 ParodiMom çok gerginsiniz herkesi linçliyorsunuz bence siz bir psikolojik destek aldıktan sonra her şeye muhalefet olun. Kadın korkmuş sizin yorum yazma şeklinize bakın. Ben kötü tek bir cümle kurmamışım terslemeyle ilgili ama sizin şu yorumunuza bakın. Tepkileriniz normal değil acil tıp teknisyeni olabilirsiniz bu bizi ilgilendirmiyor ki ben sizin tepkinize normal düzeyde bir şey yazdım aslında ama maalesef anlayamamışsınız. İnsanları linçleme ve tersleme yüzünüz kendinizde o hakkı görebilmeniz nerden geliyor ? Acil tıp teknisyeni olana kadar keşke iletişim ve insanlık dersi alsaydınız😊🙏🏼
minikmucizeemaak Apranax baya ağır bir ilaç diye biliyorum, bence bi doktora gözük vakit kaybetmeden. İnşAllah bir şey yoktur. Ama doktoruna danışmadan içme bidaha bence