Bugun hastane kontrolüm vardı 4+4 haftalik hamileyim alttan muayene etti doktor kese var bebek yok dedi.Hamileligimi ilk beta 121 ile öğrenmiştim ve 10 gun sonra beta verdim 5000 cikti çok korkuyorum saglikli gebelik olmayabilir dedi.Neye göre dedi anlamış degilim.Bir fikri olan var mi Ya da boyle bir sey yaşayan var mi?