aslhnkrts9 Emrealtay garip gelebilir ama tam ortada hissediyorum ben sağdan soldan tekmeliyo çünkü yada bana öyle geliyor
aslhnkrts9 Ebrarabla_06 ilk yaptığımız da benimde ileri geri gitti sonra tutmaya devam ettik yuvarlak çizdi ben canım sıkıldıkça denedim sonradan hep yuvarlak çizdi alakası var mı bilmiyorum ben baya şaşırdım bu olaya 😂
Ebrarabla_06 aslhnkrts9 Biz de bayağı bayağı tuttuk ilk eşim yaptığımda yuvarlak Oldu kız Oldu Görümcem yaptığında ileri geri gitti erkek oldu bakalım bu sefer doktor ne diyecek ben bayağı bir şaşırıyorum Hani bir tür hurafelere😂😂
Ebrarabla_06 2prensesannesiiii benim daha bulmadım randevu alabilsem ayın 16 sında gitmem gerek ama sıra yok
2prensesannesiiii Ebrarabla_06 bak video çekmiştim son muayenemde dr bu kısımda arada bi görünüyor ama beklemek lazım diyor
2prensesannesiiii Ebrarabla_06 ya sabah 10 da randevu almayı dene balım randevu açılıyor her sabah 10 da mhrsden bak takip et 🙏🏻🥰
Ebrarabla_06 2prensesannesiiii Rabbim inşallah gönlünden geçeni nasip eder sana 🥰canım benim ama en kesin sonucu doktorlar söyler🥰
2prensesannesiiii Ebrarabla_06 sağlıklı bi erkek olmasını çok istiyorum ya 🙈 allahım nasip etsin inşallah ikisinin duygusunu yaşamayı isteyen herkese 🌺🙏🏻🌺🙏🏻
Ebrarabla_06 2prensesannesiiii İnşallah canım benim inşallah Rabbim sağlıklı bir erkek çocuk nasip etsin ve her iki meyveden de tatmış olursun🥰
2prensesannesiiii Ebrarabla_06 amiin balım 🥰🙏🏻 İnşallah cinsiyet öğrendiğimizde burda büyük bi çoşkuyla sevinçlerimizi paylaşırız hayırlısıyla 🥰🌺
Ebrarabla_06 2prensesannesiiii İnşallah gülüm benim cinsiyeti öğrendiğinde buraya güzel bir post açıp beraber kutlarız 😍🥰
Zmra-13 Ebrarabla_06 bende denedim ileri geri cikti bakalim haftaya kontrolde soyliycekmi doktorum cinsiyeti
Ebrarabla_06 Zmra-13 ileri geri çıktıysa erkek diyorlar canım bakalım doğru olacak mı tutacak mı sende 🥰
Zmra-13 Ebrarabla_06 inşallah oyledir benimde prenses bi kizim var insallah birde oglum olur hayirlisiyla saglikli 🤲