Yello Kızlar merhaba 26+2 de doğum yapmıştım şuan 29+5 olduk şükür, 2 haftadır herşey güzel gidiyordu ama bugün enfeksiyonu yükselmiş yine çok korkuyorum normal mi acaba böyle olması? Çok üzülüyorum yarabbim yardımcımız olsun🤲🏻
Gamzegll Yello Bebeğim kuvezde enfeksiyon olayı çok fazla oluyor bu gayet normal antibiyotikle düşürüyorlar merak etme
prematureanne02 Yello Çok normal bizimde oluyordu 14 günlük antibiyotik tedavisi uygulanıyordu geçiyodu. Hastane ortamı sonuçta bi damar yolu açarken bile enfeksiyon kapabiliyorlar demişti doktorumuz bize
Naciyemutlu Allah kolaylık versin canım. Başıma gelmedi ama annem yenidoğan çalışanı ister istemez söyler hani bebek enfekte oldu vs diye.. ama doktorlar elinden gelenin fazlasını yapıyor inan ki.. bebekler de aşırı dirençli güçlü oluyorlar. Haftası daha küçük doğan bebek bile duydum 510 gram doğmuştu.. maşallah taburcu bile oldu.. Allah tan hiç bir zaman umut kesilmez sen stressiz ol hasta olmamaya bak grip vs. Sütün sağılıyodur belki bilmiyorum daha küçük ama beslenmesi ne şartlar da oluyor ama eninde sonunda sütün bebeğine lazım.. Allah yardımcın olsun
Yello Naciyemutlu Allah razı olsun canım sağıp dondurucuya atıyorum neden enfeksiyon kapıyorlar acaba çok halsizdi çok üzüldüm😞
Naciyemutlu Yello zaten küçük bedenleri korunaklı yerdeler elbette ama hastane ortamındalar sonuçta canım… halsizliği de enfeksiyon normal yetişkini bile halsiz bırakıyor. Sen yanına her gitmende güçlü dur seni eminim hissediyodur.allah yar ve yardımcısı olsun bebeğinin ve diğer tüm bebeklerin hastaların
Yello Naciyemutlu evet kuzum doğru diyorsun zaten onun yanında ağlamamaya çalışıyorum elini tutup seviyorum konuşuyorum biraz gözünü açıyor rabbim artık yüzümüzü güldürsün çok zor 😞
merve_bulut Canım benim bebeğimde prematüre doğmuştu oda birçok kez enfeksiyon geçirdi özellikle hiç aklımdan çıkmayan doktorun crp 116 dediği an. Bende o dünya başıma yıkıldı nasıl düşecek dedim ama antibiyotik tedavisi ile düştü 5 günün içinde. Sakın kötü düşünme onlar çok güçlü
Yello merve_bulut inşallah canım 2. Kez geçiriyor annelik işte insan korkuyor 😞 senin kaç haftalık doğmuştu şuan nasıl 🤲🏻
merve_bulut Yello kesinlikle insan çok korkuyor canım. 33 haftalık 1960gr doğmuştu canım şuan 6,5 aylık iyi çok şükür 💕
Yello prematureanne02 bizim 14 gündür verıyolardı 2 gündür antibiyotik verılmıyormus enfeksiyon yukselınce tekrar başlamışlar 21 güne cıkarıcaz 7 gün daha verılcek filan denildi bu defa kanı da düşüyor kan takvıyesı de verılecek 😞
Yello _Tazeanne Allah razı olsun amin inşallah🤲🏻 kesem delinmiş bir sabah kanama gördüm hastaneye gittiğimde suyumun azaldığını öğrendim doktor yatış verdi ama 10 gün durabıldı kuzum sonra suyum geldi