Popi bende 34 haftalık hamileyim benimde bugün kahverengi akıntım geldi acile gittik nst normal deyip görderdiler ama eve gelince tekrar yine geldi akıntım sümük şeklinde geldi benimde doktor ağrın sancın kanaman olursa gel dedi bende tedirginim bekliyorum inşallah bişey olmaz