Beyzab95 A12_S07 evet ben koyayım ya en iyisi ☺️ sen nasılsın var mı bir şey benim daha 36+1 ama henüz bir şey acaba ne zaman doğururuz ya 🥲🥲
A12_S07 Beyzab95 canm ben 36+5 deyim bugün var ara ara ağrılarım ama emin değilim bebisde çok rhaat hareket edemiyor sanki öyle hissediyorum bilmiyorum sağlıkla dogursaydik 🥴37 ye girince basliycam hurma plates falan
ParodiMom Beyzab95 Yani çok sorun ediyosan al koy ama bulunmaz birşey değil hemen alınır birşey bak onun yerine bestlak damla al stokla B12 takviyesi al süte emzirmeye odaklan canım
Mervesrsy Beyzab95 hastanenize bağlı bu durum aslında ben göğüs pompası falan almıştım ama hastanem vereceği için onu kendime yük yapmayacağım biberon emzik de tercihe bağlı ben koymayacagım