Silacavdar Merhabalar bugün keseyi görmek için doktora gittim 5+4 teyiz kese etrafında bir kanama oluşmuş bunu yaşayan var mı korkuyorum
Sumeyye_g Silacavdar iki gebeliğimdede yaşadım canım iğnelerle ilaçla geçiyor ama hareketlerine dikkat et olabildiğince yat dinlen bişey olmaz allahın izniyle
Sedadvc Silacavdar kese içinde bebek görünüyor mu bu haftalarda. Aynı haftadayiz sizinle, yarın ilk ultrason randevum var. Kese ve bebek oluyor mu, yoksa sadece kese mi görünüyor?
Ebru060619 Silacavdar bende de vardı bitanem progestan kullandım 5. Haftadan 13. Haftaya kadar günde üç tane vajina fitil olarak, çok şükür geçti, biraz dikkat edin kendinize doktorun dedilerine uygun sıkıntı olmaz inşallah ❤️
Silacavdar Ebru060619 Ayy inşallah bende sabah fitil akşam ağızdan al dedi 5+5 teyim dışarıdan hiç kanamam olmadı ama ultrasonda göründü senin de böyle miydi
Tugcesa Silacavdar bende de olmuştu ama dışardan kanamam da olmuştu çok hafif progestan devam ediyorum sabah akşam fitil olarak. İlaç bitince gelirsin bakarız dinlen demişti
Ebru060619 Silacavdar evet bitanem benimde kanamam yoktu sadece bir kere çook çook az denicek kadar az lekelenme oldu, kanama olmaması iyi bişey bence
Tugcesa Silacavdar canım benim kese etrafında kanama alanı var dediğinde 8.haftada felandım. İlişki yasaklamıştı dinlen kanaman geçse bile devam et progestana dedi kanama zaten bı iki gün sürmüştü çok az ama tekrar gittiğimde kanama alanı hâlâ var ama önemli değil büyümesin ilerleyen haftalarda geçer demişti şimdi 10.haftam kontorole gidicem ne durumda bilmiyorum
Tugcesa Silacavdar teşekkür ederim sizde inşallah Allah sağlıkla kavuştursun her gittiğinizde güzel haberlerini alın 🤲🏻💕
Yorulmaz_6 Silacavdar bende yaşadım sürekli kanamam oluyordu progestan fitil kullandim bol bol dinlendim simdi 29 haftaligiz çok şükür. Bol bol dinlenmeye bak korkma bisey olmaz allahin izni ile
ayanarta1 Silacavdar bende yaşıyorum 5 haftadır evdeyim dinleniyorm progestan kullanıyorum çok yorulup hareketini artırırsan kanama alanı büyür dediği için evdeyim çünkü kendimi koruyamadım asansöre binmeyi unutup merdiven çıktım hızlı indim yapım buydu sürekli koş acele et en iyisi ben evden çıkmayım dedim ve evde ufak bir iş yapsam bile belim ağrıyordu onları bıraktım bulaşık makinesi bile boşaltmadim böyle korudum kendimi
Silacavdar ayanarta1 yaaa siz baya dinlenmişsiniz ben yapamıyorum çok sıkıldım şimdiden ama dikkat ediyorum kendimi korkutup o psikolojiye girmek istemiyorum
SmyEsciv ayanarta1 işte ne güzel çalışanlar için mümkün değil allaha emanetiz inşallah sorunsuz geçer herkesinki benimkide