umrumdadegil doğum baslarda bi belirti veriyo mutlaka benm bundan önceki dogumumda kanamam olmuştu o seklde gitmiştim 3-4 cm acklıgım vardı o zamnda hissetmiyodum sancıları suyumu patlatıp cokmaz suni vermşlrdi o seklde ilerlemişti dogumum , yani.illa verir bi belirti endiselenmeyin ☺️ sancım kaç cıktı blmyorm üst kızım 130-180 arası gidip.geliyodu genelde 150 cıvarydı , alt kısımdaki ortalardan yukarı dogru cıkıypdu 8 ve 10 a kadar yükseliyordu pek anlamıyorum nst sonucundan 🤭